* * * * *

nedjelja, 10. rujna 2017.

PSIHOMODO POP - KULUŠIĆ 1986 (AUDIO)

PSIHOMODO POP
KULUŠIĆ, ZAGREB 1986
1. Uvod
2. Kad sam imao 16
3. Ja sam
4. Rano jutro
5. Frida
6. Dizanje
7. Nebo
8. Telegram Sam
9. Sve je propalo
10. Zauvijek
11. Ramona
12. No Fun
13. Leteći odred



KAZETU JE SAČUVAO DRAŽEN JURIĆ JURA
AUTOR FOTOGRAFIJE U VIDEU JE SINIŠA BOSANAC


Gobac - vokal
Sale - gitara
Šparka - bas
Tigran - bubnjevi

U REALIZACIJI POSTA SU SUDJELOVALI:
DRAŽEN JURIĆ JURA
ŽELJKO DUDUKOVIĆ
SINIŠA BOSANAC
 
STRAŽARNI LOPOV 2017


3 komentara:

Vjeko kaže...

Odlična, sirova svirka; šteta što zvuk nije malo bolji...BTW, zna li netko šta se Gopcu dogodilo kad je furao ovu mrežicu na glavi? :)

Goran Polak kaže...

Da. Šteta što snimka nije bolja. Na prvoj pjesmi jedan kanal visi do prvoga refrena i tek onda se popravi i ima neka smetnja na samom kraju Ramone... Ne znam kaj je Gopcu bilo sa glavom kad je furao mrežicu, al se sjećam da je tada dosta ljudi brijalo da su mu izvadili tumor iz glave i da je u stvari od tog tumora bio toliko lud na sceni... Budući da se nakon svih ovih godina nije baš puno "opametio", bit će da je ipak bilo nešto bezopano. :)

Vjeko kaže...

E, tad sam i ja čuo tu priču...zato sam i pitao. :)